Isnin, 9 Februari 2009

Rakusnya Si Rempit


Sedang aku bergerak menuju ke kaunter bayaran kedai mamak itu,
seorang lelaki (selepas ini akan dikenali sebagai Rempit A)
dalam pertengahan 20-an, berbusana ala-ala rempit memintas
dengan jayanya untuk beratur di depan aku. Heh, nak bayar kat
kaunter pun beriya-iya berlumba ke? Bukannye aku berlari-lari
di tepian pantai pun, yang ko bersemangat waja sangat memintas
aku kenapa? Lain ler kalau ada pertandingan "Pembayar Ke 100 Di
Kaunter Akan Dapat Suzuki SX4"

Sampai turn Rempit A untuk membayar, dia menghulurkan kertas
yang bertulis jumlah yang perlu dibayar. Aku di belakang masih
separa menyampah disebabkan tindakannya tadi.
Mamak itu menekan-nekan butang cash register sambil melihat
kertas dengan dahi berkerut-kerut...

Mamak: Duduk mana?

Rempit A: Taman Tuanku Jaafar

Mamak: ....

Mamak: Duduk meja mana?

Rempit A: Oh.. haa meja belakang sana tepi sink

Demi Tuhan Yang Maha Kuasa, aku di belakang separuh nyawa
menahan ketawa menggigit knuckles sambil memandang tempat lain,
sedangkan dalam hati yang kudus ini telah menyeringai gelaktawa riang terbahak-bahak..Click the image to open in full size.

khehehehehe...pulakk??!!!..iskkk..

2 comments:

naalaf on 11 Februari 2009 pada 11:15 PTG berkata...

Ishkk!! macam biase ku dgr Taman Tuanku Jaafar tuh! .. hehehe

Awang Qaseh on 12 Februari 2009 pada 10:20 PTG berkata...

khehehe....ekau ado gak kek situ ko chevy maso tuh??iskkk...

Catat Ulasan

 



ShoutMix chat widget